Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pečovatelé v domovech pro seniory a jejich role v plnění přání seniorů
Churá, Monika ; Angelovská, Olga (vedoucí práce) ; Kotherová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na pečovatele v domovech pro seniory a jejich roli v plnění přání seniorů. Popisuje systém individuálního plánování a přibližuje jeho konkrétní podobu na příkladu domova pro seniory zřizovaném Středočeským krajem. V rámci případové studie jsou využity polostrukturované rozhovory se sedmi pečovateli domova a interní metodika individuálního plánování. Práce zachycuje postoje pečovatelů k individuálnímu plánování a způsoby, jakými se s individuálním plánováním vypořádávají. Analýza ukazuje důležitost spolupráce mezi zaměstnanci domova a úlohu koordinátorky individuálního plánování ve vedení klíčových pracovníků. Postoje pečovatelů k individuálnímu plánování lze zařadit na spektru subjektivního odmítnutí/přijetí. Toto odmítnutí/přijetí souvisí s vnímáním přínosu a vhodnosti současné podoby individuálního plánování. Identifikovány jsou základní problémy, se kterými se pečovatelé při individuálním plánování potýkají. Patří mezi ně nejasnost individuálního plánování a nepochopení významu nejen pečovateli, ale i klienty. Část pečovatelů se s principem individuálního plánování v současné podobě neztotožňuje a vyčleňuje ho mimo rámec náplně své práce. Pečovatelé provádí vlastní kategorizaci klientů a přání, která by pro individuální plánování byla vhodná. Práce rámuje problémy...
Význam a využití marketingu ve vybrané české firmě
DUDKOVÁ, Iveta
Cílem bakalářské práce je zjistit, zda vybraná firma využívá marketing a případně navrhnout změny, které by vedly ke zlepšení stávající situace. Teoretická část je založena na studiu odborné literatury. Praktická část analyzuje, zda vybraná firma využívá principy marketingu. Tato část zahrnuje řízený rozhovor s ředitelkou supermarketu Terno v Českých Budějovicích. Závěr práce je zaměřen na analýzu stávající situace ve firmě. Jsou vyhodnoceny výsledky a navrženy případné změny.
Využití marketingové činnosti v českých firmách
JAMRICHOVÁ, Jana
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak je využívána a realizována marketingová činnost ve vybraných firmách na území České republiky a získané informace porovnat s marketingovou činností vybrané společnosti. Dílčím cílem je na základě zjištěné situace navrhnout případná doporučení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce vychází z rozboru odborné literatury a zabývá se pojmy, jako je marketing, potřeba, přání, produkty, poptávka, nabídka, trh, marketingový program firmy a charakteristikou marketingových činností. Prvním krokem v praktické části práce je analýza marketingové činnosti vybrané společnosti. Protože si analyzovaná firma nepřála být veřejně jmenována, pro účely této práce byla vybraná společnost označená názvem "XY". Sběr primárních dat probíhal formou řízeného strukturovaného rozhovoru s marketingovým ředitelem společnosti "XY". Hlavním důvodem tohoto rozhovoru bylo zmapovat postavení a využívání marketingu ve vybraném podniku. Současně bylo zjišťováno, jakým způsobem vybraná firma marketingovou činnost realizuje a jaký význam této činnosti přisuzuje. Z výsledků řízeného rozhovoru je patrné, že společnost "XY" vytváří každoročně marketingovou strategii a sestavuje roční marketingový plán. Analýza dále odkrývá, že společnost "XY" umí marketing definovat správně, tedy jako proces zaměřený na uspokojování potřeb a přání zákazníků, ale neumí ho zcela správně využívat a realizovat, jelikož klade až příliš velkou důležitost na propagaci a budování image na trhu. V druhé polovině praktické části práce byl realizován výzkum, metodou online dotazování, ve vybraných firmách na území České republiky. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jak vybrané firmy chápou marketing, a jak přistupují k jeho využívání ve svých firmách. Výsledky ukazují, že marketing se na řízení českých firem projevuje jen velmi slabě. Z celkem 50 dotazovaných firem umí marketing správně definovat pouze 6 ryze českých firem (12 %). Až 88 % dotazovaných firem (44 z 50 zkoumaných podniků) nezná správný význam marketingu a marketing si zaměňují především s propagací, reklamou a budováním image na trhu.
Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce
SEDLÁKOVÁ, Soňa
Název bakalářské práce je využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení změn. Teoretická část práce vychází z analýzy odborné literatury a vysvětlení základních pojmů, jako potřeba, přání, požadavek, marketing a maloobchodní jednotka. V praktické části je analyzována maloobchodní jednotka, konkrétně Flosman v Počátkách. Informace o maloobchodní jednotce byly sbírány prostřednictvím strukturovaného rozhovoru s vedoucími prodejny a prostřednictvím marketingového výzkumu. V závěru práce byly informace vyhodnoceny a došlo k navržení změn.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.